# | Start | Arkusz | Wynik | Zobacz | |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2022-02-18 08:05:14 | Próbna matura luty 2022 3Ga | 82 % | zobacz | |
2 | 2022-02-17 20:14:53 | Próbna matura 15 lutego 2021 | 42 % | zobacz | |
3 | 2022-02-17 12:45:13 | Liczby rzeczywiste | 70 % | zobacz | |
4 | 2021-06-18 08:04:15 | TD j. polski klasy 2Ga | 50 % | zobacz | |
5 | 2021-06-17 09:20:52 | TD j. angielski 2Ga | 71 % | zobacz | |
6 | 2021-06-16 08:04:17 | test diagnostyczny | 78 % | zobacz | |
7 | 2021-05-21 09:04:48 | 2ga | 47 % | zobacz | |
8 | 2021-05-19 11:03:10 | Geometria analityczna | 95 % | zobacz | |
9 | 2021-04-26 08:33:44 | 2ga | ![]() |
58 % | zobacz |
10 | 2021-04-21 11:01:55 | 2ga | ![]() |
100 % | zobacz |
11 | 2021-04-20 22:09:31 | Twierdzenie sinusów i kosinusów | ![]() |
50 % | zobacz |
12 | 2021-04-14 08:32:00 | 2ga | ![]() |
67 % | zobacz |
13 | 2021-03-19 21:27:02 | TestII | 71 % | zobacz | |
14 | 2021-02-26 09:00:55 | Funkcja wykładnicza | ![]() |
100 % | zobacz |
15 | 2021-02-21 15:27:34 | Logarytmy | 100 % | zobacz | |
16 | 2021-02-10 10:56:39 | Ciągi liczbowe - PK | ![]() |
89 % | zobacz |
17 | 2021-02-09 22:34:12 | Ciągi liczbowe | 89 % | zobacz | |
18 | 2020-12-19 21:46:49 | pr dom | ![]() |
88 % | zobacz |
19 | 2020-10-27 08:59:59 | Planimetria | ![]() |
100 % | zobacz |
20 | 2020-04-30 08:02:45 | Funkcja kwadratowa | ![]() |
96 % | zobacz |
# | Data | Arkusz | Status |
---|---|---|---|
1 | 2022-02-18 10:34:54 | Próbna matura luty 2022 3Ga | 82% |
2 | 2022-02-18 08:05:14 | Próbna matura luty 2022 3Ga | Start testu... |
3 | 2022-02-17 22:08:40 | Próbna matura 15 lutego 2021 | 42% |
4 | 2022-02-17 20:14:53 | Próbna matura 15 lutego 2021 | Start testu... |
5 | 2022-02-17 13:27:20 | Liczby rzeczywiste | 70% |
6 | 2022-02-17 12:45:13 | Liczby rzeczywiste | Start testu... |
7 | 2021-06-18 08:24:57 | TD j. polski klasy 2Ga | 50% |
8 | 2021-06-18 08:04:15 | TD j. polski klasy 2Ga | Start testu... |
9 | 2021-06-17 09:28:51 | TD j. angielski 2Ga | 71% |
10 | 2021-06-17 09:20:52 | TD j. angielski 2Ga | Start testu... |